Академия Честър Шанк

Легендарният герой на марката Честър учи най-младите зрители в YouTube как да се шегуват.

Честър - героят на марката Cheetos - и характерният му смях са познати на всички, които някога са гледали телевизионни реклами в очакване на вечерта. За съжаление (за Честър) младата целева група (7-13 години) на Честър е напълно непозната 🙁 Вечерта изчезна, рекламите се превъртат и младите зрители определено предпочитат YouTube пред телевизията. И така, как да спасиш Честър от забрава? Представете го на млада целева група в сътрудничество с техните настоящи идоли — популярни развлекателни ютубери!

цел

Да съживи Честър — марковия герой на марката „Cheetos“ — в съзнанието на целевата група 7-13. Включете децата в позитивна комуникация.

Реализация

За кампанията беше създадена „Академия Честър Пранк „! Формат, в който героят на марката — заедно с посланиците на акцията и експертите по темата Йелени Джаджи — учи как да се извършват най-добрите „шеги“ и „wrkety“. Пилотният епизод беше публикуван в канала на марката CheetOSPL. Тогава Честър заедно с Йелени Джаджи „пътува“ през други (специално подбрани за целевата аудитория) канали в YouTube, където прецака създателите им или извършва положителни шеги заедно с тях.

констатации

С положителните действия и участието на идолите на целевата аудитория не само беше изграден широк обхват, но и целевата аудитория беше ангажирана (коментари „Честър, как да се присъединя към Академията?“ — не бяха необичайни), но преди всичко Честър — марковият герой на марката — се „възроди“ в съзнанието на най-младите потребители!

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!