Бийтбоксьорът и тиктокерът Дарни за Сникърс
Сътрудничеството между производителя на барове Snickers и международно известния бийтбоксер-тиктокер Dharni е нетрадиционна комбинация от музикалния свят и пазара на FMCG.
Сътрудничеството между производителя на барове Snickers и международно известния бийтбоксер-тиктокер Dharni е нетрадиционна комбинация от музикалния свят и пазара на FMCG. Внедряването се осъществява от агенцията Lifetube, специализирана в инфлуенсър маркетинга с участието на медийната къща MediaCom.
цел
Като част от промоцията на два нови вкуса на популярния бар Snickers — кремообразно фъстъчено масло и хрупкаво, марката установява дългосрочно сътрудничество с TikToker — Dharni, известен с таланта си за бийтбокс. Художникът от полски произход, постоянно пребиваващ в Сингапур, беше обичан от зрители по целия свят. Създателят активно работи по своите социални канали. По това време той имаше 2,9 милиона последователи в TikTok и 263 000 последователи в Instagram. Целта на кампанията беше да въведе нови вкусове на Snickers чрез музика и да насърчи публиката да ги опита.
Реализация
Първите действия в профила на създателя се появиха още през ноември 2020 г., а това лято на зрителите беше сервирана последната част от творението. Като част от промоцията бяха създадени цели 3 посветени песни за продукта, използвани в 4 видеоклипа с продуктово разположение.
констатации
Ненатрапчивите, но много закачливи TikToks, използващи продуктите, получиха огромно одобрение от последователите на Dharni. Общо публикациите достигнаха повече от 1,3 милиона гледания, повече от 56 000 харесвания и предизвикаха дискусия със стотици коментари.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!