Дейности за брандиране на работодатели на Ербуда
Erbud — най-голямата независима строителна група в Полша покани група изследователи на Urbex History да си сътрудничат.
Erbud — най-голямата независима строителна група в Полша покани група изследователи на Urbex History да си сътрудничат. Заедно те се заеха да завладеят необичайни конструкции от портфолиото на компанията. Кампанията за брандиране на работодателите се състоеше от 7-епизодна видео поредица, публикувана на специално създаден канал за марка.
цел
Целта на кампанията за брандинг на работодателите беше да изгради бранд осведоменост сред потенциалните млади служители и да създаде имидж на професионален и отворен за иновации работодател сред студенти от сродни области (строителство, архитектура, опазване на околната среда) и завършилите, които са в началото на кариерата си. Благодарение на сътрудничеството с популярни ютубери групата увеличи шансовете си да достигне до млади ентусиасти на архитектурата и строителството.
Реализация
Erbud е първата компания в бранша, която си партнира с уеб създателите и стартира своя канал в YouTube. В поредица от седем видеоклипа (шест основни епизода и един мейкинг оф) създателите на канала Urbex History (Łukasz Dąbrowski, Konrad Niedziułka, Якуб Станковски) и експертите на Erbud взеха зрители на всеки две седмици и правеха виртуални обиколки на обекти от строителното портфолио. Целта на кампанията беше да отведе зрителите до места, които не са достъпни за посещение ежедневно и които са включени в портфолиото на марката Erbud. По време на поредицата Urbex History те насочваха зрителите до места като: Морски научен център в Шчечин, вятърна ферма Szymankowo, ТОП Nowe Moce Szczytowe в Гданск, базов лагер, Fuzja в Лодз и Силезийския професор по религия Клиничен и научен център в Забрзе. Важно при избора на местоположение беше да се подчертае разнообразието от проекти, предприети от групата. Първият премиерен епизод се появи по канала на 28 май и в същото време стартира конкурс, в който трябваше да се спечели стаж в компании в Ербуда.
констатации
Почти 600 000 гледания на поредицата
Над 4,3 милиона минути, прекарани в гледане на съдържание
98% от положителните реакции в раздели
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!