Решения за Златен Лък

Новите кафета на GBS се превърнаха в естествена част от историята на Александра Журау. В резултат на кампанията електронният магазин спечели повече от 1000 нови клиенти.

Ключът към реализираното поставяне на продукта, който ще бъде наблюдаван с удоволствие и ще потъне в паметта на получателя, е вниманието към последователността на сюжета. Сътрудничеството на Александра Журав с марката Golden Bow Solutions е пример за добро разположение. Кафето е естествена част от историята и не влияе негативно на възприемането на цялата история. Напротив!

Цел

Повишено признание на марката Golden Bow Solutions — производител на кафе с повишено съдържание на кофеин, предлагано в много уникални вкусове. Марката стартира няколко месеца по-рано и дотогава се стреми да популяризира сред влиятелните лица, свързани със спорта. За съжаление подобни дейности не донесоха задоволителни резултати от продажбите, поради което Golden Bow Solutions реши да инвестира в дейности с гама лайфстайл създател.

Реализация

Кампанията се отличава с високото доверие на марката в инфлуенсъра. Благодарение на това Ола (и нейният филмов екип) имаха много свобода в това как да представят продукта. В допълнение към класическите места за кафе, успяхме да реализираме уникален, уникален проект. Един от видеоклиповете, създадени в сътрудничество с Golden Bow Solutions, се появи на канала на Ола на първи юни и включваше посещение в Детския дом, който беше надарен с необходимите продукти и оборудване, закупени благодарение на възнаграждението, което Ола получи за дейности с марката. Освен невероятно важната тема — подпомагане на деца в нужда — филмът разглежда и въпроса за платените колаборации, които зрителите често преценяват много остро. Убедителната заключителна реч на Ола представя възможностите за помощ, които дават търговските проекти, нещо, което не всеки зрител е наясно. Той е важен глас в „света“ на влиятелните лица и последователи.

констатации

Първата поява на марката в социалните медии на Ola означаваше, че сървърите на уебсайта на марката не могат да издържат на претоварването поради големия трафик на сайта. Предишни тестове на продукти, след които Ola Żuraw познаваше (и искрено харесваше) кафето Golden Bow Solutions, направиха посланието много естествено и убедително, така че в първия транш от сътрудничество с Ola успяхме да генерираме до 1070 кошници за пазаруване, в които зрителите закупиха средно по два продукта всеки. Този резултат със сигурност беше повлиян от перфектното прилягане на продукта към инфлуенсъра. Ола е млада майка, за която сънят е лукс, плюс обича сладкиши, но отново е във форма, затова не може да яде сладкиши. Благодарение на GBS може да посегне към силно кафе, което му придава сила и ви позволява да се насладите на уникален вкус, без излишни калории. Тази перспектива изкуши много зрители. Комбинацията от класически пропродажбени дейности (код за отстъпка, плъзгане нагоре с връзка към онлайн магазина) с имиджни проекти даде страхотен ефект.

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!