Интернет отива в игра

Най-голямата кампания с влиятелни лица на полския пазар!

16 месеца, 28 инфлуенсъра и 45 милиона (предимно органични) гледания на съдържание на марката в каналите на youtuber - това са само някои статистически данни от кампанията на марката Play (към момента на нейното проучване, защото кампанията продължава и продължава 😉). „Internet goes to Play“, платформа, която ангажира уеб създатели с най-голям обхват и разнообразно съдържание за сътрудничество, е най-добрият пример за дългосрочни, стратегически дейности на марката с влиятелни лица в Полша.

цел

Много просто! Играйте като „любима марка“ с „оферта за първи избор“ сред мобилните оператори. Кампанията имаше за цел да изгради положителен имидж на марката в групата потребители на интернет 15-34 години, както и да покаже на публиката, че „целият интернет е отишъл на Play“.

Реализация

https://www.youtube.com/watch?v=t23rC3LFVrk oОт няколко години платформата „Stars go to Play“ се използва в комуникацията на марката Play (предимно в ATL), която ефективно достига до масовата аудитория. Клиентът също искаше да го прехвърли в интернет, където ютуберите са израснали до ранга на звезди. За дългосрочно сътрудничество той избра създатели на канали по различни теми (красота, игри, начин на живот или образование), като се фокусира от една страна върху партньорското сътрудничество, като по този начин поддържа съгласувана и последователно реализирана стратегия, а от друга страна върху малка намеса в съдържанието, публикувано от влиятелните лица.

Дългосрочната кампания беше разделена на различни етапи — всеки насочен към постигане на малко по-различна цел. Наред с други неща:

Генерирайте подадени съобщения и ангажирайте потребителите пряко.Изображения на няколко геймъри бяха поставени на стартерите на Play. За да получите такъв стартер, трябваше да оставите всичките си данни на подготвената страница и да дадете маркетингови съгласие. Всеки от ютуберите, които да раздаде сред зрителите си, имаше 5000 такива стартера. Колко време отне, за да се постави рекорда? 24 часа. Останалите се присъединиха ден по-късно.

Осъзнаване, обхват, образ. Ютуберите - посланици на Play - са били навсякъде: по телевизията, радиото, по билбордове, материали, POS, навсякъде в интернет и във всички съответни социални медии.

Играйте и много ютубери в едно съвместно музикално видео, свирено заедно с Големия оркестър на коледната помощ в подкрепа на достойна кауза, година по-късно те взеха участие в 24-часово предаване на живо - едновременно гледано от повече от 200 000 души!

констатации

Първо, 90% от коментарите за марката (с двойно увеличение на броя на коментарите за нея) бяха положителни! Второ, от проучването Brandscope, поръчано от марката Play, знаем, че сред хората, достигнати от комуникацията на влиятелните лица, всички показатели, най-важни за марката, се увеличиха! Аспектите на изображението като „марка за мен и моите приятели“ или „надеждна марка“ се различават с до дузина процентни пункта. (интернет потребители, които не са достигнати от инфлуенсъри срещу фенове на инфлуенсъри). Трето, от данните от клиента знаем, че в сравнение с подобни цифрови дейности, извършвани от марката в Интернет без участието на влиятелни лица, кампанията с ютубери:

генерирани 3.2 пъти повече участия в конкурса

донесоха 6 пъти повече регистрации

е 3,5 пъти по-евтин (цена за достигане на един потребител)

Wyniki

Ефектът от свежестта и естествеността се превръща в положително възприемане на комуникацията в мрежата. С всички създатели марката е установила постоянно и постоянно задълбочаващо се сътрудничество.

Сред феновете на инфлуенсърите всеки знае, че „Целият интернет отиде да ИГРАЕ“!

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!