Каква възвръщаемост на инвестициите генерират влиятелните лица?
Видео преглед в YouTube като поддръжка за електронна търговия. Измерване на възвръщаемостта на инвестициите чрез UTM.
Един експерт инфлуенсър, едно видео и един добре позициониран видео преглед на компютъра. Ефектът? възвръщаемост на инвестициите от 223%. Сътрудничеството на x-kom с уеб разработчиците е отличен пример за ефективното използване на YouTube в комуникацията в електронната търговия и доказателство, че инфлуенсър-маркетингът е професионално и измеримо маркетингово действие, което се превръща в продажби.
цел
Достигане до група играчи, пренасочване на аудиторията директно към страницата на електронния магазин и в резултат увеличаване на продажбите.
Реализация
70% от тийнейджърите се доверяват на дигиталните влиятелни лица повече от класическите знаменитости Прегледът, подготвен от ютубера, който като част от материала ще представи всички предимства на продукта, е голяма стойност както за марката, така и за зрителите, фокусирани около канала. Ето защо основната ос на популяризиране на продуктовата оферта x-kom е видео преглед, записан на канала на марката. Това обаче не е типичен преглед. В записа Jarek 'BlackWhite' Arczyński търси перфектното оборудване за възпроизвеждане, но в рамките на определен бюджет. В резултат на това той представя на зрителите два от най-добрите продукти в своята категория. В допълнение към надеждния преглед, записът включва и ясен CTA, насърчаващ зрителите да посетят електронния магазин. В описанието на видеото има и връзки към прегледаните компютри. Благодарение на връзките, съдържащи UTM кода, трафикът, идващ от влиятелния, се проследява и измерва. По този начин магазинът x-kom точно измерва възвръщаемостта от сътрудничеството с Jarek Arczyński — разделяйки нетната печалба, генерирана от всички направени разходи, постигайки ROI от 233%.
констатации
Благодарение на връзките, съдържащи UTM кода, трафикът, идващ от влиятелния, се проследява и измерва. По този начин магазинът x-kom точно измерва възвръщаемостта от сътрудничеството с Jarek Arczyński — разделяйки нетната печалба, генерирана от всички направени разходи, постигайки възвръщаемост на инвестициите от 233%. Видеото, публикувано в канала x-kom, получи повече от 100 хиляди гледания, генерира близо 4 хиляди положителни реакции, а средното време за гледане беше 4:16 минути! Видеото също донесе големи продажбени ефекти под формата на 103 реализации на страница. Важно е обаче да запомните, че много хора, които са гледали даден материал, могат да решат да го купят едва по-късно или под друга форма (например стационарна). Кампанията достигна до целевата аудитория, която са геймърите. По този начин е създадена цялостна, надеждна, целево ориентирана и надеждна реклама на компютърна техника и продуктова предложение на x-kom.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!