Магията на Y в магазина на Лидл

Перфектен пример за използването на ютуберски талант и кръстосаната промоция.

Страхотно сътрудничество на влиятелни лица от два отделни свята — интернет и телевизия. Илюзионистът Y и Карол Окраса съвместно популяризираха магазините на Lidl и продуктите, налични там - клиентите бяха (буквално!) омагьосани. Перфектен пример за използване на таланта на ютубер и привличане на аудиторията му към канала на марката.

цел

Укрепване на имиджа на марката „Lidl“, привличане на нови клиенти в стационарни магазини и ангажиране на целевата аудитория.

Кръстосана промоция — привличане на youtuber зрители към канала на марката.

Реализация

Като част от сътрудничеството бяха публикувани 2 епизода: на канала Magic of Y и на канала на марката Kuchnialidla.pl. В първия епизод ютуберът заедно с Карол Окраса (посланик на марката) използва невероятния си талант за илюзия - ангажира случайни клиенти и използва продукти, налични в магазина. Във второто видео (публикувано на канала на марката) той приготви тайландски сладолед заедно с Карол Окраса по свой характерен, магически начин.

констатации

Ако марката умело използва таланта на ютубера, в допълнение към широкия органичен обхват (повече от 0,8 милиона гледания), тя може да разчита на много добро приемане на съдържанието от феновете на инфлуенсъра. Напълно маркиран (изцяло реализиран в магазина на Lidl, с участието на посланика, с множество изявления на името на марката), с продължителност почти 10 минути, видеото спечели 15 000 фута нагоре — или 98% положителни оценки! Сътрудничеството с Magic of Y донесе на марката не само обхват, ползи от имиджа, но и няколко хиляди нови абонати на канала Kuchnialidla.pl.

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!