Музикална кампания на Доритос и Жабсона
Култовата марка Doritos навлезе на полския пазар! И тя го направи в грандиозен стил — с музикална кампания, на която покани популярния художник Żabson.
Култовата марка Doritos най-накрая имаше своята премиера на полския пазар и реши да посрещне всички фенове по уникален начин. Тя е установила сътрудничество с Żabson, чиято художествена дейност отлично отразява лозунга на марката „За смелите“. Действието се състоеше от две части: поставянето на продукта в музикалния клип към песента „Trapollo“ и изненадващия концерт, който се състоя по време на събитието „Doritos Challenge Warsaw #forthebold“ на река Висла.
цел
Няма съмнение, че хиляди фенове чакаха Doritos да се появи на полския пазар. Как обаче да пуснем нов продукт, така че медиите и потребителите да говорят за него седмици наред? Най-добре в сътрудничество с най-популярните музиканти, които гарантирано ще достигнат до огромна публика.
Реализация
Марката е избрала персонализирана промоционална кампания. В първата част от колаборацията Doritos nachos се „появява“ в най-новия хитов музикален клип на изпълнителя, озаглавен „Trapollo“ — като част от пласирането пакетът се появява два пъти на преден план. Тогава Żabson се представи с неочакван концерт на партито за посрещане на Доритос.
констатации
Видеото, което не беше подкрепено от реклама, генерира почти 9 милиона органични гледания за кратко време! Феновете оставиха 87% положителни коментари, а процентът на ангажираност беше 2.4%.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!