Коледно промоционално действие на приставката AleraBat.com

Популяризиране на приставката AleraBat.com, чието действие е проверено от разработчиците на лайфстайл.

Онлайн магазините крият десетки отстъпки в своите оферти. Всеки би искал да купува по-евтино и в резултат на това клиентите нямат достъп до всички отстъпки с едно натискане на бутон. От другата страна на екрана са марки, които по време на бързината на пазаруването се чудят как да пренасочат клиентите и да ги накарат да купуват направо от тях. Нуждите на двете страни са свързани с приставката AleraBat.com, чиято работа тествахме и я доближихме до аудиторията в промоционална кампания, използваща създатели на лайфстайл.

Описание

По време на празничния сезон стотици клиенти са в пазаруване. Предишната звезда се различаваше от предишните, също по отношение на значително увеличаване на интереса към онлайн пазаруването. Търсенето на перфектния подарък за любим човек, подарък в определена сума за офис колега или вдъхновение за украса на коледната елха и украса на апартамента - хиляди предложения на стотици уебсайтове означават, че за да се сложи край на хаоса при пазаруването, често преобладава не качеството, а цената на продукта. Без триковете за подреждане в стационарен магазин, машинно изработени сайтове и крещящи банери „Промоция“, как производителите в онлайн режим насърчават покупките? Все по-често отговорът е да се установят партньорства с компании, които са специализирани в насърчаването на отстъпки и сделки. Въпреки любовта към ниските цени, осведомеността за програмите за отстъпки сред потребителите на интернет все още е на малко ниво. Те смятат приставките за нещо неразбираемо, ненужно и най-вече отнемащо време и нямат това време. Благодарение на сътрудничеството с разработчиците на лайфстайл, показахме на зрителите колко лесна, интуитивна и преди всичко печеливша е инсталирането на приставката.

цел

Целта на кампанията беше да изгради информираност за услугата сред клиентите, да разсее митовете около инсталирането на разширението като отнемащо време и сложно, както и действително да представи предимствата на инсталирането на AleraBat.com.

Реализация

Създадохме материала, включващ цели 17 създатели на лайфстайл. Поради празничната атмосфера публикуваните Влогми бяха много популярни. Видеоклиповете, показващи коледната треска отвътре, бяха идеалното пространство за показване на щепсела, който улеснява ежедневието, тоест пазаруването. Ефектът беше естествен и се вписваше в контекста на епизодите, неизбежно показвайки на зрителя практически знания. Ключът към успеха на кампанията беше разнообразието от съдържание, в което беше представен продуктът. Джулия Кобус, Хей Лобузи, Дейли Буги, Джулия Залевска, Dry Risers, Pink Vixen, Cheers my Heels, Николета П., Макс и Вероника Красониови, VlogLola, TheKretka1, Силвия Сайхта, Осиповичка, Glammy Freak, Нанами Чан, Ола Журау и Оливия Шиманска — всички творци по творчески начин сплетиха използване на приставката за видеоклипове, изобразяващи тяхната предколедна рутина. Ола Журау взе публиката със себе си на екскурзия до Закопане, Оливия Шиманска предложи подаръци за всеки джоб, а Николета научи зрителите как да реорганизират място в тоалетката.

констатации

Като част от промоцията в YouTube бяха създадени 17 видеоклипа с общ брой над 590 хиляди гледания. В рамките на две седмици след публикуването целите бяха постигнати и цената на една инсталация (CPA) беше значително по-ниска от очакваната.

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!