Т-Мобиле x Ремигиуш Мациасек

Подкаст, в който позиционирането на продукта не е реализирано по типичния начин.

Съвременният, съзнателен потребител сам решава какво и кога гледа онлайн. Той също така лесно ще пресее натрапчиви, безполезни рекламни съобщения и ще гледа само това, което е от някаква стойност за него. И така, как да създадем интересно и ангажиращо съдържание, до което зрителят ще посегне по избор? Изправяхме се пред такава задача, докато работихме за популяризиране на услугата за оптични влакна на T-Mobile. В YouTube възможностите са много и изборът на подходящ формат зависи преди всичко от това каква цел иска да постигне марката. Най-важното за нас беше да достигнем до потенциалния потребител, но по ненатрапчив начин. Ето защо заедно с Ремигиуш създадохме подкаст, в който позиционирането на продукти не се извършва по типичния начин.

Описание

Какъв беше интернет преди появата на оптичните влакна? В подкаст на канала си Ремигиуш Мациашек впечатлява със спомени от IRC, кафенета и DC++. Разговорът на Ремигиуш и Борис Нишпиелак е за по-възрастните зрители сантиментално пътуване в миналото без високоскоростен интернет, смартфони и стрийминг платформи. За по-младите: интересен урок по история. От историята за произхода на интернет, Ремигиуш и Борис естествено преминават към разговори за нови технологии и оптичната услуга на T-Mobile, която ви позволява да използвате множество устройства едновременно, без загуба на скорост.

цел

Популяризиране на влакната T-Mobile и съпътстващите ги услуги.

Реализация

Основната ос на популяризирането на услугата беше подкаст, публикуван на канала на Ремигиуш. Това не е типично позициониране на продукта. Оптичните влакна на T-Mobile се превърнаха в претекст да говорим за историята на интернет. Ремигиуш и Борис Нишпиелак от разсъжденията си за това как изглеждаше мрежата преди влакната, плавно преминават към представяне на услугата T-Mobile. Освен това комуникацията беше допълнена от публикация в Instagram с позициониране на продукти и запис, популяризиращ подкаста на фен страницата на Remigiusz.

констатации

Подкастът е публикуван и в Spotify, Apple Podcasts и Lecton, където е слушан общо 29 110 пъти. 75% от слушателите на Spotify са слушали повече от час подкаст. Благодарение на това епизодът беше и най-ангажиращият запис в канала на създателя през ноември 2019 г. Подкастът органично събра над 70 000 гледания, генерира 3000 положителни реакции, а средното време за гледане беше над 20 минути! Освен това Ремигиуш обогати комуникацията с публикации във Facebook (органичен обхват при 46 388 потребители) и Instagram (органичен обхват при 64 066 потребители). Кампанията достигна целевата аудитория (18-35 години).. Така е създадена цялостната, надеждна, целево ориентирана и надеждна оптична интернет реклама на T-Mobile.

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!