Съвместно изпитване на продукти от Natura Siberica

Natura Siberica е известна със своите висококачествени натурални продукти. Като част от промоцията марката искаше да заложи на автентично послание и широк обхват до публиката, затова реши да си сътрудничи с експерти в областта на красотата.

Natura Siberica е известна със своите висококачествени натурални продукти. Като част от промоцията на две продуктови линии - едната за грижа за кожата, другата за грижа за косата - марката искаше да заложи на автентично послание и широк обхват до публиката, затова реши да си сътрудничи с експерти в областта на красотата.

Описание

Natura Siberica е марка натурална козметика, произведена в Европейския съюз от растителни съставки, получени от див Сибир. Формулата на продуктите се основава на внимателно подбрани и приготвени екстракти и растителни масла, съчетаващи традицията на сибирските племена с най-новите биотехнологични познания. През пролетта марката реши да популяризира две линии козметика за грижа за кожата и косата. И най-добрият начин да запознаете зрителите с предимствата на продукта беше да проведете тест, който демонстрира ефектите и естествено създаде пространство, за да разкажете повече за популяризираната марка.

цел

Целта на кампанията беше повишаване на осведомеността относно функционирането на две продуктови линии (Oblepikha C-Berrica и Oblepikha Siberica) и насърчаване на наличието на козметика във веригата дрогерии Rossmann.

Реализация

Ангажирахме четирима експерти по красота — г-жа Хера, Ева Пачулска, Натали Ботий и Влог Лола (общо 530 хиляди абонамента в YouTube), които обявиха двуседмичен тест на формулите Oblepikha C-Berrica и Oblepikha Siberica в своите Инстаграми. Кулминацията беше публикуването на рецензии на продукти и резултати от тестове във влогове, публикувани в YouTube и видеоклипове в IGTV. Целта на промоционалните дейности беше да насърчат наблюдателите да се присъединят към теста и да споделят мнението си. Като част от сътрудничеството беше създаден и спотът „Улови енергията на морски зърнастец“, излъчван като реклама в стрийм в продължение на две седмици в YouTube. Измерването на ефективността беше възможно благодарение на уникалните кодове за отстъпка, създадени за действието.

констатации

За две седмици публикациите в Instagram надхвърлиха 1,6 милиона гледания и повече от 22 000 реакции. Рекламата в потока, благодарение на подходящата оптимизация на видео кампанията, беше разгледана 243 хиляди пъти и постигна VTR (съотношение на показванията на рекламите към броя на излъчванията, което показва, наред с други неща, качеството и уместността на създаването за целевата аудитория) от 50%, благодарение на което разходите за показване на рекламата (CPV) успяха да бъдат намалени наполовина в сравнение с предполагаемия бюджет.

Искате ли да си сътрудничите с нас?

Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!