Мястото на MCN в маркетинговата екосистема
Създаването на повечето кампании с инфлуенсъри се медиира от MCN (Multi-Channel Network), които обединяват уеб създатели.
Създаването на повечето кампании с влиятелни лица се медиира от MCN (Multi-Channel Network), които обединяват уеб създатели. Терминът „посредничество“ обаче, както и самото наименование „партньорска мрежа“, не отразяват напълно ролята на това предприятие на пазара. MCN е просто „технически“ инструмент, един от многото използвани за работа със създатели. Днес можем да говорим за „партньорска агенция“, чиито задачи включват, наред с други неща, създаването на творчески концепции, производството на видео материали (за каналите на създателите и за специализирани канали на марки), оптимизация, анализ на резултатите, както и образование на индустрията.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!