Как да изберете перфектният инфлуенсър за вашата марка
Добре подбраният инфлуенсър със сигурност укрепва както доверието, така и обхвата на марката. За тези, които все още не са решили да си сътрудничат с инфлуенсъри, защото не могат да намерят създателя, който най-добре се вписва в концепцията на тяхната марка, подготвихме кратко ръководство.
Изборът на правилен създател на съдържание може значително да подсили както доверието, така и обхвата на вашия бранд. За тези, които все още не са решили да работят с инфлуенсъри поради невъзможността да намерят подходящия създател, пасващ на концепцията на тяхната марка, сме подготвили кратко ръководство.
Потенциал на създателите на съдържание
Една от основните грешки, които марките правят при първите си стъпки в инфлуенсър маркетинга, е да имат твърде тесен поглед и да фокусират интереса си върху най-големите създатели на съдържание, чиито лица познават от медиите. Въпреки това, сферата е много обширна и сред огромната общност има създатели с по-малка аудитория, които създават съдържание на също толкова високо ниво. Доброто предварително проучване трябва да бъде първата стъпка в планирането на маркетинг активностите, а партньорската мрежа, обединяваща инфлуенсъри от различни сегменти, може значително да улесни този процес.
Планиране на сътрудничеството
Когато планирате сътрудничество с инфлуенсъри, е важно да помислите извън стандартната рамка. Кой е казал, че инфлуенсър от beauty сегмента може да рекламира само червило или пудра, а геймърът не може да се впише в света извън игрите? Създателите са склонни да поемат теми, които на пръв поглед не са пряко свързани с тяхната основна ниша. Например, бюти инфлуенсър може да подготви различни стилизации, съответстващи на герои от филм, а създател на съдържание със здравословна тематика може да обясни как да се отървем от пърхота с помощта на козметични продукти.
Определете целта на сътрудничеството
Грешка при избора на инфлуенсър за даден бранд е да се следват слухове, без да се разчита на проверени данни. Много платформи предоставят инструменти за разширен анализ, които са полезни в този процес. Също така е много важно ясно да се определи целта, към която се стреми марката. В зависимост от това, е по-лесно да се избере създател, който например има много ангажирана общност, силен образ и се чувства добре в активности с аудитория. Конкретното определяне на целите на кампанията директно се превежда в нейния успех.
В заключение
Изборът на подходящ инфлуенсър е ключов за успешното сътрудничество и постигане на целите на вашата марка. С правилния подход и добре обмислени стъпки, можете да създадете идеалното партньорство, което да доведе до измерими резултати и дългосрочен успех.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!