Резюме на годината 2022
Мултиплатформа, професионализация на кратки видео форми и ръст на приходите на уеб създателите — така групата LTTM обобщава 2022 г.
Мултиплатформа, професионализация на кратки видео форми и ръст на приходите на уеб създателите — така групата LTTM обобщава 2022 г.
Миналата година групата плати почти 70 милиона злоти на сътрудничещите създатели, което е с 5 милиона повече от годината преди. Партньорската мрежа на LifeTube поддържа 12% дял от гледаността на YouTube в Полша.
Маркетингови кампании за инфлуенсъри
През 2022 г. компанията завърши 2300 сътрудничества по линията марка-инфлуенсър за повече от 600 различни клиенти. Средната цена на един пакет обезщетения с инфлуенсър е била 18 592 PLN. LTTM показва, че клиентите са избрали дейности между платформи: те провеждат кампании на няколко социални медийни платформи едновременно. Повечето търговски публикации се появиха в Instagram (повече от 50% от всички публикации), но създателите спечелиха най-много от рекламни сътрудничества в YouTube. Делът също се увеличава динамично Тикток — броят на сътрудничеството, осъществено от агенцията по тази форма на заплата, нараства повече от 2 пъти годишно.
Сътрудничество с влиятелни лица
През 2022 г. LTTM плати близо 70 милиона PLN на създателите, в сравнение със 63 милиона PLN през 2021 г. Приходите на мрежовите влиятелни лица за всеки 1000 гледания в YouTube също се увеличиха. Благодарение на технологията, въведена от LifeTube за автоматизиране на добавянето на реклами и подходяща оптимизация, така наречените RPM (приходи за миле) се увеличават средно с 18% в сравнение с предходната година. Според LTTM отделът за продажби е обработил повече от 4000 брифета от директни и агенционни клиенти.
LTTM има повече от 1500 уеб създатели в своята база данни, работещи на почти всички социални платформи, повече от 120 работят изключително, а компанията отговаря за тяхното управление. Каналите на LifeTube имат общо 240 милиона абонамента (увеличение с повече от 20 милиона на годишна база) и представляват над 12% от цялата гледаност на YouTube в Полша. В същото време създателите на LTTM вече са натрупали почти 60 милиона последователи в Instagram и са генерирали повече от 3 милиарда гледания в TikTok, което е с 1 милиард повече, отколкото през 2022 г.
В сравнение с предишни години средната продължителност на едно видео гледане, публикувано от създатели, свързани с мрежата LifeTube, също се е увеличила до 6,5 минути, с една минута по-дълго, отколкото през 2021 г.
Можете да намерите още резюмета за 2022 г. от индустрията за инфлуенсър маркетинг тук
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!