Уебсайтът: lifetube.com използва бисквитки в съответствие с настройките на вашия уеб браузър, които можете да промените по всяко време. Информацията, запазена с помощта на бисквитки, се използва от GRUPA LIFETUBE Sp. зоологическа градина. със седалище във Варшава и LIFETUBE Sp. зоологическа градина. със седалище във Варшава като съвместни администратори на лични данни, за да се гарантира правилното функциониране на уебсайта. Освен това може да използваме нашите собствени бисквитки и тези на нашите партньори за аналитични, функционални и маркетингови цели, по-специално за адаптиране на съдържанието на рекламите към вашите предпочитания, както и за рекламиране и маркетинг на нашите собствени услуги. Използването на бисквитки за аналитични, функционални и маркетингови цели изисква съгласие, което можете да изразите, като щракнете върху „ПРИЕМАМ“. Ако искате да коригирате вашите съгласия, щракнете върху „НАСТРОЙКИ“. Съгласието е доброволно, можете да го оттеглите по всяко време, като промените избраните настройки. Повече информация за бисквитките можете да намерите в нашата Политика за поверителност.
Анализът на LifeTube се основава на 400 публикации, публикувани през 2018 г. от 10 избрани създатели, които активно използват раздела „Общност“ в YouTube и поддържат фен страница във Facebook.
Lifetube
Анализи и изследвания
YouTube привлича публиката почти два пъти повече от Facebook. Анализът на LifeTube се основава на 400 публикации, публикувани през 2018 г. от 10 избрани създатели, които активно използват раздела „Общност“ в YouTube и поддържат фен страница във Facebook. Процентът на ангажираност е по-малко от 12% за Facebook и над 25% за Google.
Тези, които се стремят да влязат в света на инфлуенсър маркетинга, често не знаят каква е работата на професионалния инфлуенсър. И така, каква е разликата между професионален инфлуенсър и „желаещ да бъде инфлуенсър“?
Как да изберете перфектният инфлуенсър за вашата марка
Добре подбраният инфлуенсър със сигурност укрепва както доверието, така и обхвата на марката. За тези, които все още не са решили да си сътрудничат с инфлуенсъри, защото не могат да намерят създателя, който най-добре се вписва в концепцията на тяхната марка, подготвихме кратко ръководство.
YouTube е безспорният лидер на видео съдържанието. Платформата се развива динамично с всяка година, увеличавайки както обхвата си, така и броя на създателите и съдържанието, достигащо до разнообразна аудитория.