Защо не всеки може да бъде ютюбър?
Един от всеки трима ученици от началното училище в Обединеното кралство мечтае да стане YouTuber в бъдеще. Затова е важно да знаете какво трябва да знае всеки YouTuber.
Един от всеки трима ученици от началното училище в Обединеното кралство мечтае да стане YouTuber в бъдеще. Работата на онлайн лидерите на мнението очарова десетки хора, които често питат Създателите какво да правят, за да постигнат успех в YouTube? Трудно е да се даде недвусмислен отговор. Със сигурност няма единен ефективен метод, чрез който да успеем да спечелим хиляди фенове и да достигнем върха на мрежата за кратко време - изграждането на лоялна общност изисква време, пълна ангажираност към всички дейности, свързани с канала, и избор на единна тема, която ще даде на зрителите достъп до ценно съдържание и ще ги насърчи да останат с създателя за по-дълго време. Можем обаче да говорим за определени личностни черти или набор от умения, които улесняват професионалната дейност на тази платформа. Какво трябва да знае всеки YouTuber?
Всяка професия и работата на ютубер се разглежда точно в такава категория, изисква определена квалификация. За разлика от лекар, архитект, графичен дизайнер или програмист — в този случай не се изисква завършване на определени изследвания и завършване на практически курсове. Независимо от това, не всеки, който мечтае за кариера в YouTube, може да сбъдне тази мечта. Нека разберем къде се крие тайната на успеха на Създателите!
Създателят на създателя не е равен
На първо място е важно да се отбележи разликата между Създателите въз основа на избрания от тях формат или конвенция. Различният принос на произведението изисква запис на влог и съвсем различна подготовка на филм със сюжет, базиран на сценарий, който отчита няколко различни локации и герои.
Тези, които правят видеоклипове често и публикуват редовно, като също се фокусират върху усъвършенствано редактиране, се нуждаят от повече умствена издръжливост и способност да работят под натиск във времето. Има и Създатели, чиито видеоклипове се появяват веднъж или няколко пъти месечно, но те са достатъчно сложни, че изискват участието на цялата задна стая от хора. В този случай ютуберът трябва да има много умения, например организационни
- отбелязва Мацией Ейсмонт, известен в YouTube като Шо.
Често се случва Творецът, особено в началото на пътя си, да играе ролята както на сценарист, така и на оператор, и на редактор. Придобиването на такъв пакет от компетенции отнема време и работа, но практиката прави майстор. Принципът е прост — колкото повече време отделяте за създаване на видео, толкова повече практика получавате и с течение на времето създавате все по-добро и по-добро съдържание по отношение на качеството и съдържанието.
Намерете мястото си в YouTube
Мислите ли, че YouTube има всичко? Нищо повече не е наред. Разбира се, днес е много по-трудно да бъдеш оригинален, отколкото преди няколко години. Конкуренцията е висока и създаването на проследяваща хартия от съществуващите канали е лош начин за привличане на зрители.
Основата е въображението и творчеството. Преди да стартирате нов канал, струва си да направите проучване и да се снимате с нещо ново, а не да дублирате схеми. Тогава шансът ни за успех се увеличава.
— съветват създателите на канала Jelenie Jaja.
Добрата идея е половината от битката, но дори и най-креативният ютубер трябва да се сблъска с липса на отрова някой ден. Откъде да вземем вдъхновение за действие? Любопитство към света, изследване на теми от вашата област на интерес и внимателно наблюдение на текущите събития - това са начини постоянно да подхранвате ентусиазма за по-нататъшна работа и да избегнете изгаряне.
Youtuber трябва да следва най-новите тенденции, не само във видеото, но и в модата или музиката, за да може след това, в случай на развлекателни канали като нашия, да ги пародира и да ги изобразява в криво огледало.
— казва Надя, ½ от канала на Бекса.
Познаването на YouTube е важно
Ако решите да правите дейности в YouTube, трябва да знаете добре своето „място на работа“. Важно е да се разберат законите, които управляват тази платформа. Това е важно, ако говорим за обичаите по отношение на сътрудничеството на Създателите, техните контакти с публиката, както и в контекста на техническите аспекти на дейността.
Правилното оптимизиране на канала ви помага да се увеличи растежа му както при нови абонати, така и при гледания. Използвайки инструментите, предоставени от услугата, можем да повлияем на позиционирането на канала и материалите в търсачката или да увеличим ангажираността на зрителите
Всеки детайл има значение, включително заглавие, описание, ключови думи или крайни екрани. Познаването на механизмите на YouTube дори ще ви позволи да увеличите обхвата на материалите до потенциалните абонати няколко пъти.
Няма пряк път
Изграждането на лоялна общност отнема време. За да убеди публиката, Създателят трябва да им предложи някаква стойност — той може да ги възпитава в някаква област или да осигури забавление. Ако това, което публикува, е привлекателно за зрителите, те със сигурност ще го уведомят и ще поискат повече. Това обаче не означава, че след второто видео, което не стана вирусно, трябва да скриете камерата в чекмедже.
Разработчиците не трябва да се страхуват да поемат рискове и да експериментират с формати. Те също трябва да бъдат упорити, често в много часове работа
— добавя Шо.
Затова си струва да опитате, да опитате и да опитате отново, но целта е да създадете добро съдържание, а не само да завладеете брояча на абонамента. Важните са: автентичност, креативност, страст, но и добри отношения с камерата.
Наложително е да оставите срамът и несигурността извън рамката. Хората, които се чувстват като риба във вода пред камерата и не се притесняват от нейното присъствие, са по-склонни да бъдат гледани
— добавя Надя Дългош.
Искате ли да си сътрудничите с нас?
Ако искате да се присъедините към нашата мрежа или да си сътрудничите с конкретен създател - просто ни пишете съобщение!